Mission completed

Nu har vi återhämtat oss från förkylningen och kanske (förhoppningsvis) även från bloggtorkan. Freja har haft sin första lilla milda förkylning. Har varit lite gnälligt men långt ifrån nätter utan sömn. Även jag och PJ har varit förkylda. Jag kunde trots min förkylning genomföra ett dop, ta hand om lilla Freja, sköta de sysslor som behövs göras och så vidare... PJ låg på soffan och tittade på film och undrade om hans sista stund var kommen - han var ju faktiskt JÄTTEFÖRKYLD!!! Herregud säger jag.
 
Har nyss varit ute och sprungit. Var över en vecka sedan. Mitt mål för januari var att klara 15km. Var inte ett dugg sugen på att springa imorse men detta var min sista chans att hinna med ett långlopp innan januari är över. Så jag kallade på träningsdjävulen i mig och så var jag ombytt. Mitt mål var att springa till Kärrbo kyrka och sedan vända. Det var längesedan jag blev så glad över att se en kyrktopp. Det värsta var att jag då bara var halvvägs eftersom det var samma sträcka tillbaka. 16km på tiden 1:33 blev det. Jag är så nöjd (och även totalt slut i kroppen)!
 
Nästa delmål är att klara en halvmara (21km) i februari.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Härligt!! Fortsätt kämpa! Jag tror på dig!

2014-01-29 @ 10:27:23
URL: http://elefantmamma.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0