Lätta steg

Igår var jag, PJ och Freja på möbelmässan i Stockholm. Nu har vi varit där två år i rad så det börjar likna en tradition. Det är alltid så inspirerande att se de olika möblerna och trenderna i alla montrar. PJ och jag måste dock börja spela på lotto för att ha råd med allt vi skulle vilja införskaffa till vårt hem. Förra året kom vi hem med ett bord gjort i Danmark och i år kom vi hem med en lampa som var gjord i Kroatien. Riktigt roligt med möbler som man inte känner igen från de stora jättarna IKEA och MIO.
 
Söndag idag och det betyder långpass. Känns väldigt skönt att sitta här, klockan halv två, och redan ha sprungit 15km. Hade tänkt att det inte skulle bli så långt idag eftersom jag verkligen behöver nya skor för att inte slita för mycket på mina benhinnor. Men det kändes så otroligt bra så jag fortsatte att springa lite till, och lite till. Vid 15km stannade jag för idag. Det känns så bra i kroppen så jag ser fram emot att kanske ta 20km till helgen som kommer. Det finns faktiskt inget som är mer härligt en ett riktigt långt löppass. Det blir liksom helt rent i knoppen. Känns även bra att när jag springer upp på gatan där vi bor med 14,8km i benen och försiktigt sneglar in i grannarnas fönster så möter man dem sittandes i morgonrock och käkar frukost. En riktigt bra start på denna söndag blev det i alla fall.
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Beundrar dig som tusan! Vill bli motiverad jag med att komma igång med min träning men jag sitter fast verkligen. keep it up!

Svar: Det lilla kan göra större skillnad än man tror! Jag lovar, man ångrar sällan, eller typ aldrig, ett genomfört träningspass.
Therese

2014-02-09 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0