Värme

Igår sprang jag "ordentligt" för första gången. Har tjuvsprungit lite tidigare men igår bestämde jag mig för att testa min gamla runda på ca 5km. Även om vi inte har någon vagn som är lämpad för löpning så funkade Kronan riktigt bra. Fick stanna till lite i snäva svängar men annars rullade den på fint. Freja sov gott i vagnen och bekymrades inte det minsta över att det skumpade lite. Sprang hela rundan på 33 minuter. Enligt appen så var sträckan 5,3km. Jag är nöjd. Nu är det bara att plocka kilometer inför utmaningen i maj - maraton!
 
Idag har jag otrolig träningsvärk i benen. Längesedan ett löppass i måttligt tempo gav mig sådan träningsvärk.
 
Nu blir det familjemys. Så skönt att PJ är hemma igen. Han får mig att må så bra. Är så glad över att jag får dela livet tillsammans med honom.
 
 
Hittade några, egentligen misslyckade, bilder från sommaren.
Kan inget annat än att älska dessa. Blir varm i hjärtat när jag tittar på dem.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0