Lugnet efter stormen

Dagarna går och Freja har redan hunnit bli 2 veckor. PJ började jobba igår och jag tror att lillskruttan kände av min oro. Hon var jättestökig och nästintill otröstlig under hela förmiddagen. Hon har inte varit så en enda gång under de två veckor som vi har varit hemma hela familjen. På något konstigt vis klarade jag av förmiddagen sittandes på en köksstol tills hon somnade och sov några timmar. Borstade tänderna vid lunch!
 
Idag är det en helt annan Freja. Hon har sovit nästan hela dagen så vi har gått en riktigt härlig långpromenad i solskenet och därefter hann jag slänga ihop lite kakor inför helgens besök.
 
Snart kommer PJ hem och det är äntligen helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0