Humlor flyger ändå

I helgen har vi kommit framåt lite med färdigställandet av huset. Två lampor och en matta har införskaffats till vardagsrummet. Den återstående renoveringen har legat lite på is senaste veckorna av förklariga skäl men nu är både PJ och jag sugna på att försöka göra ett sista ryck så att de rum vi har börjat med blir klara.
 
Vi är fortfarande ganska bortskämda med god nattssömn. Freja sover från 21-22 till ca 04-05 varje natt. Så vi kan inte klaga på att vi inte är utvilade. Känns skönt att hon hittills har sluppit magknip och liknande. Senaste dagarna har hon dock varit hungrigare än vanligt. Tror stundtals att hon ska äta upp sina små händer. Tur att nappen kan rädda de små tassarna ibland.
 
Jag är så lycklig över att få vara en del av denna fina familj, men ändå är jag inte alls i balans ännu. Helgen har spenderats med långa samtal med PJ för att försöka få rätsida. Känns som att jag behöver paus från allting, för bara en stund, så att jag kan strukturera upp mina tankar. Jag tror att jag behöver bli lite bättre på att stanna upp och hämta andan innan jag springer mig vilse med alla tankar som far genom mitt huvud. Känner mig i sådan obalans. Ska ta upp det med barnmorskan på fredag och se om hon har några tips på hur jag kan komma på bättre tankar. Vill inte gå och vara ledsen när jag har fått världens finaste tjej.
 
 
 
Humlan ovanför skötbordet är Frejas favorit.
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Hon är ju så otroligt fin!

2013-10-29 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0