Föräldragruppen Solbritt

Idag har jag och Freja varit och träffat de andra mammorna och bebisarna från föräldragruppen. Det var så himla kul att få träffa alla igen. Känns skönt att få ta del av kloka råd och höra om hur alla andra mår och har upplevt den första tiden. Jag tycker fortfarande att det går lite upp och ner. Ibland är jag helt lugn och harmonisk och nästa sekund kan jag känna mig allt från stressad och orolig till ganska håglös och nedstämd. Självklart förstår jag att jag inte är de enda som känner såhär och det känns otroligt skönt att få dela sina tankar med några som är i liknande situationer för tillfället. Föräldragruppen "Solbritt" (namnet vi fick på mvc) är så fin och jag är så tacksam över att få träffa så fina människor.
 
Den här veckan har PJ jobbat borta i Örnsköldsvik så jag har fått testa på hur det är att vara "ensamstående". Har fått mycket hjälp av mamma/mormor dock. Skönt att ha henne så nära.
 
Imorgon ska jag ut till Jojo och mammaledighänga. Vilket privilegium att få vara mammaledig samtidigt som en av mina närmsta vänner. 
 
 
Freja hänger med sin kompis My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0