Som löven faller...

Slutförde projekt trädgård idag. Freja sov gott i vagnen som vanligt och PJ kämpade på med däckbyte. Så det blev en familjedag i trädgården. Slutade med 8 säckar löv. Blev fascinerad över hur mycket löv jag fick ihop så var tvungen att räkna på saken. Varje säck var 125 liter och totalt 8 säckar ger 1000 liter löv. Det är ganska skapligt när vi, som tidigare nämnt, inte har ett enda lövträd på tomten.
 
Var på gymmet igår och körde ett pass med lite crossfit-upplägg. Valde ut fyra basövningar och körde 10 repetitioner på varje övning för att sedan gå på nästa övning direkt. Sedan försöker jag nå så många varv som möjligt på 15 minuter. Jag var helt död efteråt. Var ett och ett halvt varv från formen innan förra julen. Kanske når jag dit till denna jul? Behöver dock lyssna lite bättre till kroppen eftersom jag dras med min instabila rygg fortfarande. Så igår vankade jag lite som en gammal gumma här hemma. Är hjärnan dum får kroppen lida.
 
Ny vecka väntar. Den är nästintill fullbokad. Imorgon är det tandläkarn för min del. Alltid lika nervöst. På onsdag är det första träffen med föräldragruppen nu när vi alla har fått barn. Det ser jag fram emot.
 
 
 
Den här känslan längtar jag efter att känna igen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0