Hela natten lång

I "mina första år-boken" där jag skriver i roliga händelser och Frejas utvecklingssteg finns en sida som handlar om sömn. På en rad fanns plats för att fylla i när barnet har sovit en hel natt. När jag bläddrade igenom boken första gången trodde jag att det skulle dröja månader, kanske år, innan jag fick fylla i den raden. Men icke! Jag bestämde att hon skulle sova från klockan 23.00 till minst 06.00 för att det skulle räknas som en hel natt. 
 
Freja somnade igår kväll runt 23-tiden och började gny igen klockan 06.01. Helt makalöst. Jag hade inte alls förväntat mig att Freja skulle sova så länge. Jag vet att det kan vända snabbt men just nu måste jag och PJ bara njuta för varje morgon som vi vaknar utvilade.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica (solbritt)

Vilken duktig liten tjej. Man klarar så mycket mer under dagen när man får sova en hel natt. Njut!

2013-11-05 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0