Köket i dagsläget

Jag kan ju inte vara så stolt över min frekvens på inlägg på denna blogg. Nu har jag dock samlat ihop lite bilder på köket, vardagsrummet och tvättstugan. Anledningen till att det dröjer så är att ingenting är riktigt klart och då vill jag vänta. Fast jag inser att det kommer att ta ett tag innan alla små finesser är klara så jag får visa hur resultatet är nu.
 
Så detta inlägg får bli före- och efterbilder på köket.
 
Före





Ett nästintill färdigt kök
 


 
Nu fattas det lite lister, foder, socklar, belysning och lite inredningsprylar... men sen så!

Kommentarer
Postat av: Evve

Vilken Skillnad :)

2013-03-04 @ 09:55:30
Postat av: Isabella

Jättefint!
När jag flyttar sen vet jag vilka som ska få fortsätta renovera;)!

2013-03-09 @ 13:33:38
Postat av: madde

shit vilken skillnad, as snyggt :D

2013-05-09 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0