Härliga sommartid

Två dagar i arbetslöshetens land. Kan ju inte direkt klaga på vädret och årstiden. Känns inte helt bra att vara arbetslös men är det någongång man ska vara det så passar ju sommaren helt okej.
 
Idag har det bakats baguetter till midsommarfirandets knytkalas. Finns få dofter som slår nybakat bröd. Nu ska PJ och jag ner till östra hamnen och äta middag. Fick ett nytt kameraobjektiv till min systemkamera av PJ i födelsedagspresent. Har laborerat lite som hastigast men ska sätta mig in i det mer så att jag lär mig ta riktigt vassa bilder. Tid att lära mig har jag i alla fall.
 
Tog vara på de rabarber som växer i trädgården och bakade en rabarberpaj. Sommar!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0