25 årsdagen

Känns lite märkligt att jag troligtvis har jobbat min sista dag på nästan ett år. Det var skolavslutning i fredags och sedan har vi haft två planeringsdagar på skolan, men igår gjorde jag min sista dag på Lindboskolan. Det har varit ett riktigt lärorikt halvår. Skrev in mig på arbetsförmedlingen igår och ska väl söka alla de tusentals sjukgymnastjobb som finns i Västerås såhär under sommartid...
 
Idag är det 25 år sedan jag föddes. Fick frukost på sängen av PJ imorse. Gav mig själv i present ett hårt benpass på gymmet. Är så himla tacksam över att jag är så himla pigg och mår så bra i graviditeten så att jag orkar träna så mycket som jag vill. Nu ska jag åka och luncha med mamma i hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0