Bara renovering, renovering, renovering

Det tog en vecka att få upp bilderna på gardinerna jag så kreativt skapade förra veckan. I helgen har vi besökt möbelmässan i Stockholm. Väldigt uppskattat. PJ och jag gick och samlade inspiration så att vi blev helt snurriga i huvudet. Inte åkte vi tomhänta från mässan heller. Vi fick tag på ett superfint och minst sagt exklusivt soffbord. Dansk design. Nu har vi snart köpt alla möbler till vardagsrummet (soffa, matsalsbord, stolar, soffbord) så nu är det bara den där lilla renoveringen kvar att ta tag i. Som sagt, inspirationen ökade efter mässbesöket så vi startade med renoveringen av vardagsrummet idag.
 
Innan gardinerna kom på plats
 


Såhär blev mina hemgjorda hissgardiner






 
Och kappan som jag sydde till ett av de små rummen (ej renoverade ännu)
 



Jag rev en vägg av tretex i vardagsrummet också.
Ingen återvändo nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0