Julstök

Vaknade med stans huvudvärk igår. Så jag började dagen med en ipren och en kaffe. Trodde nog aldrig att jag skulle skriva den meningen. Konstigt nog har jag blivit mer känslig för smärta efter förlossningen. Jag var helt säker på att det var tvärtom, att jag skulle tåla all smärta i världen. Men icke! Jag tycker inte att jag ska behöva ha mer ont. Knepigt, eftersom jag nästan aldrig har tagit värktablett mot huvudvärk tidigare.
 
När huvudvärken klingat av så fick jag ändå lite julpyssel gjort.
 
Ett hysterigt juligt arrangemang

Torkad frukt är världens enklaste och kanske billigaste julpyssel.

 
Saffransskorpor utan brända kanter iår.

 
Julgrupp.
 
 
Idag blir Freja tre månader. Det har hänt så otroligt mycket sista månaden. I måndags överraskade hon mig genom att vända på sig på helt egen hand. Liten börjar bli stor.
 
Freja på luciadagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0