Rivstart på nytt

Varit lite glest med inlägg.

Och det har inte hänt allt för mycket i huset. Jag har påtat med tvättstugan som genomgått en förvandling från 70-tals gula väggar till mer lugnt vitmålat intryck. Jobbar med sista finshen innan bild. Ny tvättmaskin, bänk, skåp och ny färg på skåpluckorna.. sen så!
 
I helgen har jag och pappa fällt päronträdet som hängde över garagetaket.
Resultat:
 
 

Före

 
 
Efter
Jag kan tycka att det var fint med höstfärgerna på trädet innan. Nackdelen var dock fullt med löv i stuprännan, mossa på taket, och fukt som aldrig torkade upp pga. skuggan från trädet.
 

Vi har idag startat med vårt största projekt - köket. 

Så nu ska jag försöka vara lite flitigare med inlägg i vår byggyra.
 
 
 
 
Idag har vi tagit ner överskåpen. Betydligt ljusare blev det redan. Måste även få tillägga att känslan att drämma en kofot allt vad man har i en vägg är obeskrivbar. Undrar varför?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0