Ett nytt hem

Om ett dygn är jag och PJ husägare. Det är faktiskt helt otroligt.
Känns verkligen inte alls som längesedan vi gick på visningen. En grå, slaskig och ruggig februaridag. Vi gick in i huset, påpälsade vinterjackor och kängor. Gick runt i kanske tio minuter och sedan var vi fast. Varken jag eller PJ kunde släppa det där huset. Vi försökte flera gånger att övertala oss själva om att man inte kan köpa det första huset man är och tittar på. Men jo, så blev det. Sedan vi vann budgivningen har allting känts rätt.

Var nyss på HTH och hämtade ut en ofert på köket. Det kommer bli så fint. Vårt hus kommer att bli så otroligt bra. Nu är det bara tid, lust och en massa målarfärg och spackel som behövs.

Jag har gjort min sista löpmil i uppsala idag också. Bra tid och bra känsla i kroppen.
Nu lovar jag mig själv härmed att ingen renovering i värden ska få sinka min kondition. Amen!

Räknar ner timmar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0