Golvspån på plats

Efter några dagars frustration så börjar det nu likna en vändning och någon slags ordning på golvet. Vi har levt i något som liknar en marsvinsfarm. PJ har verkligen gjort ett tappert jobb med att försöka sänka golvreglarna. De gamla var vinda och skeva som bara den, och tillsut blev det ändå inhandling av nya. Som de flesta sagt till mig när jag berättat att vi ska renovera ganska mycket i huset: det är alltid mer än vad man tror att göra. Jag förstår nu vad de menar.

Men det kommer bli bra, det är jag inte alls orolig över.

Ett tips är att behålla tålamodet. Konstigt nog är det jag som har haft det största tålamodet och hoppet hittills. Det har nog varit till lite hjälp i alla fall. Nästa tips är att inte tappa bort en hammare i isoleringsspån - den är svår att hitta igen och det blir en väldans oreda.

Ser fram emot kommande dagar. Nu är det återuppbyggnad på schemat.

Sen söndagkväll

 

 

En glad PJ på golvspån

 

 

Ett heldagsarbete senare. Golvspån på plats.


Kommentarer
Postat av: camilla

gu va ni är duktiga, vilka kämpar. Kram

2012-07-17 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0