Älskade hem

Äntligen! Har nu varit husägare i 6 dagar. Och jag älskar det. Jag ÄLSKAR det verkligen. Sådan frihet. Allting känns så "hemma". Trodde inte alls att det skulle kunna kännas så bra. Så glad.

I fredags flyttade vi in. Två vändor mellan Uppsala och Västerås. ICA:s egen hempizza blev vår första middag klockan 22.30. En helgs slit och värkande underarmar - men ständigt med ett leende på läpparna.

Så nu har det hunnits plockats upp ur kartonger, flyttats ner kartonger till källaren, rensats rabatter, klippt gräs, klippt häck, ätit frukos på altanen och faktiskt njutit hela tiden!

Helgen var lite omtumlande också. Älskade kära fina du, sådär får du inte skrämma mig igen. Skulle inte klara mig utan dig. Aldrig!

Bjuder på lite bilder från vårt hus.
Fortsättning följer - med en hel del renovering.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0