Skridskor - mördarlek

Jag trodde aldrig att man kunde få sådan extrem träningsvärk i iliopsoas (höftböjarna) av att åka skridskor. Åkte med alla klasser i måndags mellan klockan 8.00-14.00. Kände mig väl lite trött och ovan efteråt men det går inte att jämföra med hur det känns nu. Går lätt flekterad de första 50 metrarna efter en uppresning. Påminner lite om gångstilen jag hade de första stegen jag tog efter blindtarmsoperationen. Smärtan är ju total. Kan knappt växla eller bromsa i bilen, får lyfta benet till de olika pedalerna. Högrisk i trafiken - verkligen!
 
Nu har jag beklagat mig.
 
Imorgon ska jag göra ett slipjobb på alla spacklade väggar. Nu ska det snart på med vitfärg och sedan läggas golv i köket. Som jag har längtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0