Självhjälp

Jag önskar att jag kunde fylla varje inlägg med bilder på fina julpyssel och härliga bakverk, men tyvärr är det bara att inse att dessa bilder får vänta ett år på att publiceras. Det finns ingen mening med att försöka vara tapper i en krigszon. Eller nära på en krigszon i alla fall, så skulle jag beskriva vårt hem just nu. En stor skillnad är dock att denna krigszon är fylld av värme och kärlek.
 
Några av er vet att jag i höst startade upp ett projekt som verkligen var udda för att vara mig. Jag fick lite influenser från slöjden på skolan och började helt enkelt att virka. Jag lovar er att jag har svurit många gånger denna höst över tappra försök att räkna maskor och liknande. Men vilket terapiarbete. Detta är grejen - för mig!
 
Resultatet efter min första virkning (och ta nu hänsyn till att det är den första):
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0