Julafton på ett annorlunda vis

Har haft en riktigt mysig jul.
Första julen i huset också. Känns spännande med lite nya egna traditioner.

Idag blir det ännu en middag och sedan är det dags för sista slipningen i köket och därefter målning. Äntligen!
Att det skulle vara så mycket att göra. Det förstod jag nog inte förrän det väl började rivas. Faktum är att det har gått väldigt bra, trots allt. Jag har liksom vant mig att hoppa mellan vardagsrummet till groventrén för att komma ner i källaren. Att diska all disk i tvättstugan är ren vana (nästan så att jag har glömt bort tjusningen med diskmaskin). Yoghurt och bär till middag varje dag har också blivit något av en paradrätt.
 
Men jag tänker nog annorlunda snart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0