Bröd bakat av rastlöshet

Ibland undrar jag om jag skulle förstå mig själv bättre om jag hade en diagnos av något slag.
Kanske skulle jag kunna landa i mig själv. Känna att det finns en anledning till mitt beteende och min ständigt krypande rastlöshet i kroppen. En bokstavskombination kanske?

Avslutade semestern med att lyckas smitta ner mig med något virus. Halsont, muskelsmärta och tusen nysningar blev resultatet. Trots detta så finns det inte tillstymmelse till att vila (eller jag har faktiskt läst lite i hammoken - i några minuter).

Utöver detta har det producerats bröd i mängder. Fyra olika limpor av alla dess slag samt en surdeg på uppfödande.
Husköpet har verkligen satt fart på husmoderskänslorna.

Men vad går upp mot doften av nybakat grovt bröd?

 


Kommentarer
Postat av: madde

åh herregud det vattnas i munnen bara jag tänker på att bita tag i en varm bit med ost på :)

2012-08-05 @ 11:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0