Tennis och mil

Sitter i Uppsala och har tråkigt.
Blir extremt rastlös när jag är ensam. Finns ingen autistisk syssla att fixa med här heller.
Dock börjar jag mer och mer känna mig hemma i staden.
Mindre än en månad tills detta är "hemma" på riktigt.

PJ och jag invigde våra nya tennisracket i helgen. Sjukt kul att köra nya träningsformer.
Så nu hoppas jag på en sommar full av tennisdueller oss emellan.

Var nyss på gymmet och sprang. Konstig är jag som springer inomhus såhär i vårtider, men jag kan verkligen inte andas utomhus. Så det blev milen på löpband. Bästa tiden hittills. Men jag ska under 45 minuter. Idag var jag 4 minuter ifrån. Det är rätt fascinerande hur kroppen förbättras. För 3-4 månader sedan var det extremt tungt att springa en mil, men nu flyter det på riktigt fint. Känner mig nöjd när jag orkar pressa lite lite till för varje gång.

Nog med träningssnack.
Imorgon är det intervju för min del.
Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0