Personlig Tränare

I väntan på examen så har jag gått och skaffat mig en fast tjänst som Personlig Tränare!

Lyckan är total.
Det här var lite av mitt mål när jag började min utbildning för tre år sedan.
Nu står jag här, där, här. ååå. Nu ska jag fan njuta, inte tänka, inte grubbla, inte oroa.. Njuta, här och nu! För jag är jäkligt glad.

10 dagar kvar till examen.
12 dagar kvar till flytt till Uppsala för att bli sambo med finaste.
14 dagar kvar tills jag börjar jobba som SJUKGYMNAST i Stockholm i 10 veckor.
3 månader kvar tills jag börjar min tjänst som personlig tränare på ett gym i Uppsala.

Nu ska jag bara lära mig att se hur jäkla bra allting är!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå glad för din skull.... kramar

2011-05-31 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0