Jag vill ha mer

En sådan klockrent underbart härlig helg!
Jag har levt i ett lyckorus.

Fast nu är jag tyvärr lite vemodig. Inser att detta var sista helgen med overall, en av de sista helgerna med fest i Linköping och en av de få återstående festerna tillsammans med alla underbart härliga människor samlade.

Vi glömmer det en stund.
Summerar helgen:
Vi T6:or fick genomföra gyckel eftersom logopederna trodde att vi var "reflex" (festeriet). Vilken låt valdes? Givetvis den snuskigaste som tänkas kan. Efter det - en icke nykter vandring mot kårallen för sittning. En galen fulsittning som spårade tidigt. Sittningen innehöll en hel del "fokusera på kniven", och avslutades såklart med armhävningar.
Sedan var det UK som stod på schemat. THE SOUNDS. Jag var nog lite väl dryg, jag myntade "fokusera på kniven" och "be in the zone" allt för många gånger. Jag fick en härlig spark på käkbenet av karatekid själv, alias Sebbe (bara ett täcknamn förövrigt) Men - Allt var bara så jädrans perfekt.

Igår var det sol, grill och öl på stan.

Idag har dock mitt hem plockats ihop. Till platta IKEA-embalage. Pappa och Mickis lämnade och det blev tomt.

Nu saknar jag PJ.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0