Förnekelsen är över

Ååh vad jag har längtat!
Jag hade gömt den där känslan, långt bort någonstans.
Men nu kan jag inte dölja det för mig själv längre.

"I've got confessions to make":
Jag älskar, ÄLSKAR, tunga gympass.
Och det bästa av allt - jag är kär i träningsvärken som följer.
Den träningsvärken som leder till att lederna stelopererar sig själva i några dagar.

Så har jag det nu. Och jag gillar det så hemskt mycket.

Dock är det lång väg tillbaka, om jag vill tillbaka.
Tittar tillbaka på träningen för ett år sedan.
Då var jag stark.
Nu är jag 10kg mindre.
Men inte sagt att jag inte kan köra tungt för det.

Och jag flyttar med mig Campushallen till Uppsala.
Jag kommer få sådan sjuk separationsångest annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0