fått en flaska i huvudet

...4 månader senare

Nu gör jag kanske någon glad, och någon annan ledsen.
Hade tankar att lägga denna ostrukturerade och mest förvirrande bloggen på någon slags hylla.
Men det blir nog inte så.

Jag har saknat den.
Jag har saknat att sätta ord på mina tankar.
Egentligen bara för min egen skull.
Jag behöver nog inte ha en enda läsare, för jag är nöjd ändå.

Kortfattat - vad har hänt på fyra månader?
- jag ska flytta till Uppsala om 41 dagar.
- jag är legitimerad sjukgymnast om 39 dagar.
- jag har börjat träna lite yoga.
- jag ska i sommar arbeta som sjukgymnast i Stockholm.
- vi har insett att det behövs fler studier om SMS-påminnelser i vården.
- jag brottas fortfarande med mina konstiga tankar, men börjar inse att det faktiskt är jag och att det kan bli en bra del av mig själv.
- och jag är kär!






Kommentarer
Postat av: ISabella

ääääääntligen!! Som jag har väntat på detta inlägg, nu får du inte slarva. Jag vill läsa vad som händer & sker.. Älskar dig sis!

2011-05-02 @ 16:43:15
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0