Effekt sökes!

Min klassiska smoothie gjord på kesella, mjölk, linfrö, pumpakärnor och frysta lingon kan inte smak bättre än efter ett sjukt svettigt träningspass.

Tänkte helt försöka rikta inläggen mot det jag faktiskt gillar bäst. Det som faktiskt är MITT största intresse. Det som jag brinner helt för - vilket jag inser efter varje utfört pass. Så träning blir det!

Testar något helt nytt på, i alla fall min, träningsfront. Explosivitet. Nu vill jag ha effekt.
Så under några pass har jag övat teknik på power clean, "ryck" och militärpress.
Börjar ge bra effekt nu och idag kunde jag äntligen gå på med lite vikter på skivstången.

Nya övningar som introducerats
Frivändning: 8rep/4set
Ryck: 8rep/4 set
Militärpress 10 rep/4set

Efter detta är man bra mör i axlar, armar och rygg.
Kompetterade passet med att köra igenom benen tungt.
Slank in på corepasset efter 60 minuter i gymmet. Så nu har jag helt enkelt avklarat hela kroppen.



Frivändning



Måste berätta.
Mitt i snöstormen som kom såhär en majdag, så skickade jag iväg en ansökan på ett jobb.
Och exakt 4 minuter efter att jag hade skickat mailet fick jag svar.
Jag erbjöds en intervju.
Detta jobb kan vara det som jag har drömt om - länge!
Vill inte säga mer än så för tillfället.
Men glad är bara förnamnet.
Håll tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0