Var bara tyst Maud!

Schemafri dag. Sexologi-kursen leder mot sitt slut.
Idag har jag gjort en del nyttigt. Hämtat tentan på Valla, förtidsröstat och tittat på partiledarutfrågningen på SVT-play... Och det gör mig upprörd.

Det har varit mycket snack om att Mona sänker Socialdemokraterna. Men jag vill hävda att Maud inte är ett jäkla dugg bättre. Är det någon partiledare jag stör mig enormt mycket på så är det Maud Olofsson. Så jäkla arrogant. Och kommer med påhopp som saknar all verklighetsförankring. Jag kokar just nu.
Trots att jag inte tror på det så hoppas jag från djupet av mitt hjärta att min röst idag bidrar till en majoritet.

För att lugna mina nerver så blir det 75min spinning (intervall).
Med tanke på att jag höll på att dö efter löprundan igår så ska kvällens pass bli minst sagt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0