Uppdatering om tid.

Åh gud.
det är mycket nu.

Men som jag sa idag:
"jag är inte bitter - och fan, det var första gången under 22 år som jag sa det och verkligen menade det"

Jag önskar bara att det fanns lite mer tid.
Den skulle jag vilja dela mer er.

Jag har en dålig rygg. Det konstaterades idag på ländryggsundersökningen. Fan!
Foramenkompression och posterioanteriort provokationstest var ingen behaglig upplevelse

Imorgon är det torsdag.
Imorgon reser jag igen.
Jag vill inte att det ska bli måndag igen.

Kommentarer
Postat av: M

Det är väl klart att du vill att det blir måndag igen! Bara så får du uppleva nästa torsdag och nästa och nästa...

2010-09-30 @ 09:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0