Ingå avtal

Allting går så himla bra just nu.
Jag är lycklig över livet

Syster och jag kommer oväntat bra överens här hemma.
Kanske beror det på att hon får avlastning från mitt tjat då jag åker iväg på helgerna.
På tal om helger - jag vill att de ska vara så mycket längre..
Räknar redan dagar tills nästa helg.

Ett tips till er som inte vet vad ni ska säga till telefonförsäljare eller liknande..
Jag kom på den mest briljanta iden igår när jag och syrran var påväg ut från matbutiken igår.

Telenorförsäljaren: "får jag ställa några frågor till er?"
Mickis säger nej och går mot utgången.
Jag saktar ner och säger: "det är ändå ingen idé för psykiskt sjuka får inte ingå avtal"

NI SKULLE HA SETT FÖRSÄLJARENS MIN!
Mickis skakar på huvudet och går med raska steg ut ur butiken..
Pinsamt tyckte hon.. Men effektivare metod får man leta efter. Försäljaren gapade stort och sa försynt "okej".

Någon nytta ska jag väl ha av mina juridikstudier över sommaren. Nämligen att man inte får ingå avtal med psykiskt sjuka, minderåriga samt berusade personer... Sådan är lagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0