Gym, spinning, tonfisk

Jäklar, veckan rullar på och det är i högsta hastighet.
Bra på ett vis eftersom jag snart får åka till dig.
Dåligt på ett sätt eftersom det känns som att det är alldeles för mycket att göra.

Har tagit mig i kragen och gjort comeback på gymmet igen.
Jag är så svag
Men fokus är kontroll kontroll kontroll.
Ryggen får inte bli mer trasig än vad den redan är.
Så igår blev det ett väldigt sent bröst/biceps/axlar-pass (vilket kändes väl i musklerna idag)
Idag brände jag av ett snabbt rygg/mage-pass och därefter 60 min spinning.

En annan comeback som jag gjorde idag var... dam dam dam... Tonfisk-comeback.

Någon har sagt att det är svårt att sluta med en dålig vana?!

Förlåt
Jag saknar er

Kommentarer
Postat av: Propp

INGET FÖRLÅT! de behövs inte!

2010-09-22 @ 19:54:28
URL: http://sofierehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0