Äntligen ett betyg

Efter en lång väntan på tentaresultatet från juridikkursen så äntligen..
Och ja jäklar du.. tydligen drog jag till med ett VG!
Gav Mickis en hjärtinfarkt och nästintill kvävning då hon satt maten i halsen när jag skrek rakt ut att jag fick VG.

Visst är det skönt att det bara finns G eller U på sjukgymnastutbildningen, men nog känns det skönt att se det där VG:t.. det är något lite extra. Så nu har jag alltså 15hp juridik! Fint ska det vara!

Så nu är jag riktigt riktigt glad och faktiskt jäkligt stolt över mig själv!

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

DU är helt otrolig!!! Stort grattis!!! Jag är så glad för din skull!!

Love changes everything...../Moster

2010-09-06 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0