Lycka!!!

Jag är så glad.
och nu är det inte över att jag är i Uppsala, att jag trivs med livet i stort, att det är fint väder eller att jag just nu inte har ont i ryggen.. nej..
(fast dessa saker är jag självklart också glad över)

Nu är jag mest glad över att Annika Norlin, alias Säkert, har släppt ett nytt album. det var inget jag förväntade mig då hon tidigare sagt att det bara blir en platta på svenska. Annars är hon ju mer känd som Hello Saferide...
Men jag älskar den nya.. Jag älskar den verkligen.
Den har gått på repeat cirka 40 gånger idag.




Det här är genialiskt:


Ihop med dig är jag så stark
jag skulle göra vad som helst
för att behålla det här
jag låtsas att jag är nån annan
för om du visste hur jag egentligen är
så skulle vi aldrig behålla det här

och jag låtsas hellre hela livet för att behålla det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0