den nya medicinen

Jag är tillbaka över ytan.

Måndag innebar ett nytt försök till gym. Bröst/biceps/axlar. Och ja, jag kunde köra på nästintill normalt. Jag har fortfarande träningsvärk.. Och jag får ett litet leende när jag känner hur det fortfarande stramar i musklerna.
Och igår mina vänner, då var jag på mitt första dubbelpass.. Jag och pass är ju annars ingen given kombination. Men spinning och core blev det. Core kan vara den nya medicinen för min rygg. Jäklar! Nu håller jag tummarna.

Som alltid när jag känner att träningen funkar så kan jag inte få nog. (kanske inte annars heller?!) Så nu har en morgonpromenad avklarats och ikväll blir det ett lätt benpass innan spinningen.
ååå.. jag är glad.

Låt detta hålla nu!

Jag försöker bara se det ni ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0