Återfall

Jävla rygg...
Nu är det legitimt att svära.
Fan!

Knäna höll igår, det var inga konstigheter.
Men det började istället med vrickningar på både höger och vänster fotled.
det kunde jag leva med.
Det jag inte orkade leva med lika bra var dock att ryggen kraschade totalt.
Smärta utan dess like.
Panikkänsla.
Hjälp av minst fyra sjukgymnaststudenter för att ta mig från ryggliggande till magliggande.
Hot om att ringa ambulans.
Känselbortfall i höger fot.
Känslan av att svimma av smärta.
en långsam och haltande promenad hem.
Träning i att på minst smärtsamma vis ta sig i och ur säng.

Vafan - jag är 22 inte 122 år..

Jag orkar inte den här dåliga ryggen längre. Och ja, jag vet. Jag har varit dum. Jag skulle inte ha gjort det där marklyftet.. osv osv.. men nu har jag i alla fall sökt hjälp. Det kan bara bli bättre.

Diskbråck?!

 

tack för er hjälp
Ni är guld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0