"...utan stark mä" (på karlskoga-dialekt)

Så var man hemma.
Så var det den 21 maj.
Sofie - vi tappade VERKLIGEN räkningen
Idag kändes det nästan lite vemodigt att lämna Örebro och Karlskoga.

Men jag är så enormt nöjd med min praktikplacering. Tror faktiskt inte att jag hade kunnat få det bättre.
Så det glädjer mig enormt. Jag har lärt mig om mig själv, jag tror på att jag kan bli en bra sjukgymnast och jag tror att jag kommer gå till jobbet med ett leende på läpparna.

Mest nöjd är jag över de glada själar jag har arbetat tillsammans med denna praktik.
De lärde känna mig rätt väl tror jag.
Eller vad säger ni om presenten jag fick idag?

En t-shirt med tryck på fram och baksidan som de hade knåpat ihop samt tre "burkar" i silverpapper!!!

Jag kan inte göra annat än gilla detta till tusen


Kommentarer
Postat av: Isabella

Klockren tröjja syster<3

2010-05-22 @ 10:05:17
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0