Tanter, bussar och Örebro

Livet rullar på i Örebro och Karlskoga.
Har varit en riktigt händelserik vecka - redan - den är ju endast två dagar gammal.

Igår stod jag på södra stationen kl 05.45 och såg bussen rulla in i 20km i timmen.. och fortare ville den inte gå. Så vi fick sitta där och vänta på en ny buss i 30 min. Jävlar vad stressade människor kan vara. Blev så irriterad så kunde inte hålla tyst. Det var ju iaf inte busschaufförens fel.

Sedan var det en mycket givande dag på praktiken.
När jag cyklade hem så ramlade en liten dam omkull precis framför mig. Hann tänka: nu jävlar Therese, nu är det hjärt och lungräddning som gäller. Men hon var klar i skallen. Fick dock använda mina sjukgymnastiska förflyttningstekniker för att få upp henne på benen igen. Stackars söta dam.

Jag orkar inte plugga heller. Proppen kan allt. så litar på henne. Hon är ambitiös.
Hon ger mig fruktansvärt mycket stöd också. Jag är inte bra på sånt här!!


(vår - vårkänslor: över jag vet inte vad...)


Kommentarer
Postat av: Proppen

Det är du som kan! <3

2010-05-04 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0