Sjukgymnast - det kunde man tro...

Sofias sammanfattning av gårdagskvällen: "Att vi ägde igår...sjukt kul! Börjar med ett träningspass för dig med mig på pakethållaren, sen sittning, sen en vinare, blocparty, hitta din gamla brevkompis, kö med maskinare, uk, vi äger dansgolvet!!!"

kan bara instämma. Det var en bra kväll. Men jag blev trött.. sömnbristen tog nog ut sin rätt. Så jag knatade hem. Knatade och knatatde.. haha, när jag gick på cykelbanan i vallaskogen kom det några cyklande bakom mig..

- vad är man för nått om man har blå overall?!
- Sjukgymnast
- jaha, det kunde man tro.. ute och powerwalkar mitt i natten!!!

haha, det var kul! Men hem kom jag, välbehållen!
Vaknade av ett sms 12.25.. herregud.. jag skulle ju spendera hela lördagen åt plugg.
Behövde antagligen den sömnen, så får försöka att lindra ångesten lite..

Nu blir det mys med jill och sofie


du gör mig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0