Prioritering

Ja.. jag har kanske inte prioriterat så som jag borde göra denna helg.
Men hur som haver, min prioritering var absolut den mest trevliga.

Nu krävs det dock en jätteinsats från min sida för att ro hem den här tentan. Går det? Jag vet inte, det får helt enkelt visa sig om exakt en vecka. Jag är från och med nu okontaktbar på heltid, förutom de timmar då jag är på gymmet.

I fredags var jag och tittade på mickis när hon dansade bal. Helt underbart vacker var hon. Blev allt lite rörd som storasyster där. Sen blev det en galen resa hem från Ramnäs. Min familj är knäpp - och jag älskar det. Dansband på hög nivå i lilla skodan bland BMW, limosiner och andra lyxbilar.. Bella som tar kort på allt som rör sig efter väggrenen och just denna dag var det en ko i riktig svank som fastnade på bild. Nej det här går inte att förklar - det måste upplevas. Familjen Olsson - säger bara så.

Plugg var det nu!
Önska mig lycka till!



Du vet att du gör mig glad?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en riktig rolig baldag haha, spec svanken på kon. All lycka önskar jag dig med tentapluggandet, du fixar det. Kramar

2010-05-31 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0