Minuter i rampljuset

Åh jag älskar att vara tillbaka igen.
Är inte det här bästa tiden?!
Vår/sommar, linkan med alla studenter kvar..
Sen blir det tomt, då när alla tentor är gjorda.

Igår var det volleyboll som gällde. Allt känns precis som vanligt.
Annie och jag hängde på ågatan och tittade folk..
Och nu undrar jag? Varför har jag jagat runt efter att få syn på poliser? Det är när man sitter helt nykter och snäll på en kyrkmur som de kommer och parkerar precis brevid en. Hur klockrent var inte detta? Kvällen kunde inte ha blivit bättre.. Satt i pikebussens strålkastarljus i några minuter, sen stängde polisen av det och sa "nu har ni fått era minuter i rampljuset".

vad är det där med män i uniform egentligen?

Semifinal i hockey-VM nu och sen Champions League final ikväll.
Inte mycket plugg med andra ord.

2004
där drömde jag friskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0