Insomnia

Insomnia.
Jag kan inte sova. Helt sjukt. Har nog snittat 2h per natt. Inatt blev det ca 30 min. Jag är helt stirrig. Jag är trött, men fortfarande helt stirrig. Och pigg - på samma gång. Detta är inte smidigt, och det är inte normalt och det kan knappast vara hälsosamt. Jag har haft tics-ryckningar i ögat i två dygn nu. Skulle ju kunna vara någon neurologisk åkomma, men kan nog troligen bero på mina stora sömnstörningar. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Försöker verkligen ALLT. Hade såhär förra sommaren också. Trodde att det berodde på solen och ljuset. Och ja, så fort det blev vår så kom det tillbaka. men det är mycket värre nu..

Förslag?

Jag älskar praktiken. Vet att jag var skeptisk och bitter innan. Men jag ÄLSKAR det verkligen. Har en känsla inom mig som säger att jag inte vill att det ska ta slut. Det ger mig så mycket. Jag känner mig som någon betydelsefull. Och den tacksamhet jag möter varje dag - obeskrivligt.
Jag är lycklig!

Imorgon blir det hem till Linkan.
Sittning och Utekravall.
Kan inte bli så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0