Godkänd!

Jaaaa!
Tentan är avklarad. Och tentan är GODKÄND!
Inga konstigheter. Så himla bra.. Men Therese - när ska jag lära mig?! Jag "råkade" kalla examinatorn för tant. hahahaha, hur kan det hända? Jag fattar inte. När ska jag börja använda min hjärna lite mer funktionellt?!

Jaja, jag försöker glömma den lilla fadäsen. Hon godkände ju mig trots detta..

Hann också med tidiga bussen hem från Öret. Så det blev en intressant resa tillsammans med proppen. Dövhet, björnbröder, Winnerbäck, skratt och mobbing av Calle.. Jag och sofie lär få hotbrev av alla medresenärer.

Jag är hemma.
Det är så skönt.
Campushallen blev det. Jävlar! Jag gillart. det gick så bra.. discobygg och cablecross! (finns inget cabledrag i Karlskoga, så får passa på när jag är hemma)

Vart kommer all denna energi ifrån?
Jag är helt speedad. Sjukligt speedad mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0