Ångesten fick jag för att jag aldrig lär mig

Om det är något jag aldrig lär mig så är det att jag inte inser vilka filmer jag ska titta på när jag är ensam.
varför kan jag inte titta på en komedi och bara skratta lite i min ensamhet (bortsett från alla de gånger jag tittar på Sunes sommar - men de räknas inte)..?? Igår fick jag den idiotiska idén att titta på "allt för min syster". Och nu överdriver jag inte - Jag grät i över en timme samtidigt som filmen pågick och säkert en timme efter att filmen var slut..

Smart drag Therese!

Sen fick jag ångest, trodde att jag hade cancer och kände mig allmänt rädd för livet..
Jag hoppas att jag lärde mig denna gång. Jag ska ju inte kolla på sånt här, jag ska inte läsa om sånt här.. det gör mig för ont..

Men jag rekommenderar filmen. Den är otroligt vacker.
MEN - se den tillsammans med någon du tycker om så att du kan dela dina tankar då filmen väcker väldigt många sådana.


Kommentarer
Postat av: madde

Jag har med sett den, bölade som aldrig förr!!

2010-05-30 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0