Torsdag - nya fredag

och så var det helg igen.
Livet på universitetet är hårt just nu.
Fast jävlar. De senaste tre dagarna har varit fulla av plugg..
Ligger faktiskt i framkant för en gångs skull och har redan gjort mycket av nästa veckas plugg..
Känner mig nöjd över det!

Har nyss slagit ihjäl 1,5 timme i drömmarnas land.
Fint!
Vaknar till med kaffe och laddar för gym och spinning.
Jag hoppas att spinningen går att genomföra med ryggen. Håll tummarna!
Min kropp är trött efter 4gympass på rad. Inser nu vilken betydelse den där "vilodagen" mitt veckans träningsprogram har. . .

Men helgen blir nästintill träningsfri och framförallt pluggfri!
Bara en himlans massa skratt!

Gymmet kallar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0