Söndag som i sammanfattning

Bra kväll igår!
Jag blir glad av att vara tillsammans med tjejerna, utklädda till ringmur kvällen till ära...

Jag har kommit på att Söndagar är dagen då jag sammanfattar veckan och strukturerar upp nästa vecka. Så för att sammanfatta - jag är grymt nöjd med förra veckans träning.

Måndag
Gym - Ben/vader
Cardio (25min)

Tisdag
Morgonpromenad (60min)
Gym - Axlar
Promenad (65min)

Onsdag
Morgonpromenad (60min)
Styrka - Rygg/triceps

Torsdag
Löpning (40min)

Fredag
Promenad (85min)
Core (30min)

Lördag
Löpning (40min)

Söndag
Vila

Nu ska vecka 10 bli minst lika bra.
Idag har jag bakat bröd. Två nöt-limpor.
Sen har jag gjort kycklinggryta - av en hel riktig kyckling! (dra mig baklänges - jag gjorde ett riktigt storkok)
Stolt över mig själv faktiskt!
Nu har jag frysen full med mat, träningen inplanerad och taggad för plugg!
Fint!!


Inte tonfisk på ett tag nu!


Förresten - jävlar vad bra Sofia och Rasmus är!
I fäders spår, för framtida segrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0