Solen i ögonen

Det går bra nu! Minsta sagt.
Var inte allt för ansträngande att länka ytterligare ett youtube-klipp och vinna två biljetter till Cirkus Möller på fredag!
Fint fint.. Det är ju sånt här man aldrig har råd med annars.
Nu sitter jag lycklig eftersom jag har gjort ett bra pass på gymmet, vunnit biljetter, frågat bästa annie om hon vill följa med mig på fredag, ätit en äcklig burk tonfisk OCH köpt biljetter till Winnerbäck den 8 juli i Linkan!!!

Fick reda på att Melissa Horn skulle vara med på Winnerbäcks konsert, och då kunde jag inte hålla på mitt beslut om att köpa biljett eller ej.
Så nu har Andersson och jag bestämt att vi står och gråter till bästa Lasse den vackra sommarnatten den 8 juli..
Sommaren kommer bli bra! :)

 

Älskade älskade Lars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0