NMES på högsta effekt - fast på fel patient

Trött, tröttare, tröttast har jag varit idag.
Efter lite överläggning tillsammans med Sofie så beslutade jag mig för att skippa träningen idag.
Bra beslut.
Tack!
Krävdes dock mycket.. Lite ryck av rastlöshet och oförmåga att koncentrera mig - men min kropp tackar mig.
Den skrek efter vila.

Idag har det testats NMES (neuromuskulär elektrisk stimulering).. haha, Sofie är livsfarlig! Inget att lita på för fem öre! ;) Full effekt var det - fast på fel patient.. Jag satt och funderade på varför det inte hände något när Sofie sa att hon skruvade upp effekten - sen sitter Sofia brevid mig i kramper eftersom Sofie råkade höja effekten på hennes elektroder för fullt! hahaha! Mycket skratt blev det. (Sofia överlevde)

Sista rycket med plugg nu. Imorgon är det basgrupp och seminarium, sen är det lov!
Hem till Hallsta på torsdag morgon. Lite trist att det fortfarande ligger snö kvar hemma. Idag var det ju nästan sommarvärme i Linkan. Blev nästan lite röd om kinderna, men D-vitaminnivåerna sköt i höjden.

Nu har jag sökt - håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0