Med förhoppningar om en jävligt fin helg!

Ska ni skrämma livet ur mig?
Andersson vad är det du säger?
Porta mig från gymmet?!
GALENSKAP!

Jag fortsätter med mina promenader (tack för P3-dokumentär) och har börjat med lättlätt styrketräning. Jag måste få känna det där speciella i musklerna...

Igår blev jag glad. var med och tävlade om två biljetter till fredagens "sportgala" på NH. Tävlingen gick ut på att länka ett youtubeklipp med temat sport. Och vet ni vad eller? Jag vann!

Klippet jag har att tacka för vinsten:



Så nu blir det full fart i helgen.
Sportgalan
Goldfever


Och ett underbart efterlängtat besök från världens bästa Jojo!
Jävlar i min lilla låda vad jag har saknat dig.

Kan helgen bli så mycket bättre? Jag tror inte det.
Så nu har jag tusen motivation till att plugga hela veckan lång.

<3


Kommentarer
Postat av: mamma

vad roligt Grattis!!! Du har flyt nu, jag vann tio kr på skraplotten haha.

2010-03-16 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0