Jag ber om ursäkt

Mina vänner..
FÖRLÅT!!!
tusen gånger förlåt.
Jag kunde inte hålla mig. Jag gick till gymmet.
Ska tilläggas ganska snabbt här att det gick bra. Ingen ytterligare skadad rygg.

Däremot var det varken "trattar, axlar eller tjockisar" på gymmet.
men jag var lika glad ändå - eller?!
Jo, den där lyckan.. det där oförklarliga pirret i magen som sprider sig ända upp i halsen och får mig att le och sen brista ut i skratt utan någon anledning. Det är det bara gymmet som kan få mig att känna så.
Jag blir LYCKLIG! Och jag vill vara lycklig.

Och så ska jag stämma ICA för att de har gått ner sig.
Jävlar vilken sörja till tonfisk jag har råkat fått tag i.
Går inte ens att separera vattnet från den..
Tonfisksoppa helt enkelt!
Vad gör man?!


Himmelriket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0