Isbana - fibes oh fibes - stalkervänner

Ännu en löprunda avverkad. Klockan 8.00 imorse stod jag på startlinjen. Underbart väder.. Solen sken och -10 grader.. Mina ben var tunga från förra löppasset, men det gick. Fast, kanske borde jag benämna denna löprunda som ett reflex-träningspass. Jämnvikts och skyddsreflexerna sattes minst sagt på prov. Det var en jäkla isbana ute. Trots detta höll jag ett bra tempo och jag kom hem utan några frakturer - bara mycket mycket lyckligare!

Nu har jag nästintill skrivit klart uppgift 5: behandling vid neurologisk funktionsnedsättning. Jag valde att skriva om styrketräning vid ryggmärgsskada. Faktiskt riktigt intressant. Styrketräning kan ju inte vara så mycket annat än helt jäkla underbart intressant!

Nu ska jag vara effektiv i högst en timme till. Sen --> Pepp, Vänner, Suntrip!
Lyssnar på Fibes oh Fibes! Det är bandet för kvällen.
Säger som Camilla: In i dimman




Det är bra att mina vänner stalkar åt mig, så slipper jag göra allting själv.
Tack för MMS:et Sofie! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0